IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Американците изкупиха първата партида Fiat 500 за час и половина

Първата партида от 500 автомобила Fiat 500, които ще бъдат доставени на американския пазар бяха изкупени мигновено.

Американците изкупиха първата партида Fiat 500 за час и половина
За час и половина бяха продадени всичките 500 коли, което значи, че на всяка минута са били купувани в Щатите около 5 автомобила. Заявки за покупка на автомобила се приемаха на специален сайт, като депозита е 500 долара. 



Първите бройки от Fiat 500 за САЩ са специална серия, наречена Prima Edizione. Те бяха достъпни само в три цвята – червен, бял или сив. 

Всичките са с бензинов двигател MultiAir с обем 1.4 литра, мощност102 к.с. и механична скоростна кутия. 

Всеки от 500-те автомобили има табелка с надпис на серията и индивидуален номер. 

Както е известно, американската версия на Fiat 500 се различава от европейската. При американската версия е подобрена безопасността, като е повишена здравината на каросерията. В салона са снижени шума и вибрациите. 

Fiat 500 ще се продава в 41 щата, а автомобилите ще бъдат в дилърските центрове още преди края на тази година. През следващата година ще се предлага и кабриото Fiat 500, като производството на модела ще започне в Мексико. 

Така с днешната продажба (или по-точно резервиране на автомобили), Fiat се връща на пазара в САЩ след 28 годишно отсъствие. Fiat продава свои модели в Америка в продължение на 70 години, като още преди повече от век, през 1908 г. построява свои завод в САЩ. През 1983 година обаче, Fiat напуска Северна Америка поради много слабо търсене на предлаганите там модели. За цялата 1982 година фирмата е успяла да продаде едва малко над 14 хиляди автомобила в Щатите. 

Сега в сътрудничество с Chrysler и неговата дилърска мрежа, от Fiat се надяват на повече успехи, и днешното разграбване на първата партида и специална серия на Fiat 500 Prima Edizione им дава надежди за това.  
0 от 500
  • #71
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Merc ( преди 13 години )
    Na dobur chas, FIAT i dano da razklatqt seriozno poziciite na qponskite proizvoditeli
  • #70
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ...тя позволява да се отваря определения клапан точно в определено време , да остане отворен определено време което също се контролира. Всичко това обезмисли дроселовата клапа , повдига значително мощноста , намали вредните емисии до краници непознати до сега за бензинов двигател и намали разхода на гориво. Всичко това повдигна КПД-то на бензиновия двигател до стойности близки до дизела. Стана ли ти ясно Бъчварю че това не е малко. Ако не прави си бъчвите и не се занимавай с коли .
  • #69
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бъчварю , другите използват доста по не ефективни системи и наистина ефтини ,но те не дават ясно бъдеще за развитието на бензиновите двигатели. Със системата Мултиеър се разкриват нови възможности пред бензиновия двигател , такива каквито дава Комън Рейл на дизела. Не може да се отрече хей така лековерно приноса на Фиат в автомобилостроенето както го правиш ти. Тук не става въпрос за хидравлични повдигачи само и никаде не пише че Фиат ги е измислил самата система за задвижване е новаторска.....
  • #68
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Бъчваря ( преди 13 години )
    Тая система се разработва отдавна от почти всички производители. Фиат я въведоха, но тук няма да стане като с "Комън Рейл". Това е все едо да искаш пари от индийци, китайци и американци за това, че руснаците първи излетяха в космоса. Такова нещо няма. Ел.хидравличните клапани не са патент на ФИАТ. Чисто и просто, те решиха да ги използват. Другите предпочитат не по-малко ефективни, но много по-евтини решения.
  • #67
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво БъМъВъ бе шматко безподобна. Подобна глупост не очаквах да роди нечии болен мозък. Фиат си е Фиат както и новаторската му система Мултиеър която се очаква да бъде копирана от всички автопроизводители и евентоално открадната за пореден път от немските инженери бездарни. Ти си караи 318-ката и не се изказвай неподготвен. Да му писне на човек от хора мразещи дори себе си.
  • #66
    15 rate up comment 6 rate down comment
    sullur ( преди 13 години )
    Малкото Фиатче е супер!Евала на БМВ,ченаправиха ИСТИНСКИ ФИАТ 500 и ИСТИНСКИ РОЛС-РОЙС!шапка им свалям!!!Сега остава да направят малко Фиатче:-ТУРБО-БЛАУЗЕР:http://pics.data.bg/categories/1/общи/6f355469d9d498cfa1b6c2cd80ef463a/atomik_fiat_500_ev_001,и ще са ненадминати!Лека нощ на всички!Живи и здрави!
  • #65
    12 rate up comment 2 rate down comment
    sullur ( преди 13 години )
    Действай...Действай...Действай....
  • #64
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Бенов ( преди 13 години )
    К'во правите бе хора? Керванът си върви,кучетата си лаят ;)
  • #63
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пропусна да споменеш, че след Форд се нареждат КИА, Опел, Фолксваген и чак тогава френските и италианските автомобили. КИА не беше ли на Хюндай? Но за такива като теб каквито и тестове да правят, ще си останете неограмотени цял живот.
  • #62
    15 rate up comment 3 rate down comment
    К-к ( преди 13 години )
    Значи и ти си от казанлък щом знаеш много.Поне аз разбирам и ме интересува ФИАТ.Карах в кз едно наточено Пунто 1.4турбо с чип,и куп други подобрения няма равна на старт до 400м.гонка в казанлък има един роувър 216 купе турбо. Само то ме дърпаше с малко.Фиат са резачки големи!